رواية مسار العذاب هي رواية رومانسية تقع احداثها بين صقر ونور والرواية من تأليف صفاء احمد
رواية مسار العذاب من الفصل الاول للاخير بقلم صفاء احمد
بزعيق.. هي فين الهانم الي مضو*رها من ورانا
الام.. في اي ياصقر مالك وبتتكلم عل مين
صقر بزعيق.. فين نور ياماما
الام بعصبيه.. اهدا عل بـ.ـنت خالتك مش كدا ياخي
صقر محولت الهدوء.. فينها
الام.. في اوضتها
صقر طلع الاوضه.. افتحي طيب
نور بصوت منخفض.. نعم ياابيه في حاجه
صقر.. افتحي
نور بدmـ.ـو.ع.. لا خايفه منك
صقر بصوت مخيف.. افتحي لكـ.ـسر*و عليكي
نور فتحت الباب صقر دخل قفل الباب ورا.. ياابيه انت فهمت غلط
صقر.. فهيمني الصح يانور هانم
نور بتـ.ـو.تر.. بص هو الي انت شوفتني معا بصراحه كدا انا بحبو
صقر بصوت عالي هز اركان البيت... بتحبي مين ياروح امك
نور بدmـ.ـو.ع.. والله والله انا مش عملت حاجه وحش
صقر.. عيله زيك لسه مكملتش 17تقولي بحب دا وبحب دا
نور بغضب طفوله.. انا كبيرة مش صغيرة
صقر برفع حاجب.. وحيات امك
نور بطفوله.. بطل كدا بقي
صقر بعصبيه.. قومي يابت معايا
نور بخـ.ـو.ف.. عل فين ياابيه
صقر شـ.ـدها من درعها.. يلا بقولك ونزل بيها تحت.
نور بخـ.ـو.ف.. ماما وفاء خوشي ابيه عايز يضر*بني
وفاء بخـ.ـو.ف عل بـ.ـنت اختها عشان عارفه صقر عصبي.. صقر ياابني سبها هي معملتش حاجه
صقر.. خليكي هنا ياما
وفاء.. طب واخدها فين يابني.
صقر بقسوة.. هر*ببها ياامي
وفاء..سيبها يابني اخر مرة هتعمل حاجه تديقك والله
صقر بتفكر.. اخر حاجه يانور
نور هزت رسها بخـ.ـو.ف
صقر بزعيق.. ردي عايز اسمع صوتك
نور بخـ.ـو.ف.. فاهمه والله
صقر ابتسم بشر ومشي
نور اخدت نفس.. اخيرا والله ياماما كنت خايفه منو اوي
وفاء.. عملتيلو اي انتي بس
نور بتـ.ـو.تر.. انا انا
وفاء بحنان.. احكي يابـ.ـنتي
نور بتدات تحكي
فلاش باك
انا رايحه المدرسه ياابيه
صقر ببرود.. متتاخريش ماشي
مشيت ورحت تشوف احمد زميلها في المدرسه
نور بكسوف.. ازيك يااحمد
احمد بحب.. وحشاني يانور
نور.. ونا اكتر والله يااحمد وضحكت بكسوف
الله الله دانتي مضو*رها يعني يانور
نور بخـ.ـو.ف.. ابيه ابيه انت انت فاهم غلط
صقر بصوت عالي.. يلا عل البيت
نور روحت علطول
احمد بخـ.ـو.ف من شكل صقر.. اهدا ياصقر بيه
صقر.. اخر*س ياض انت محروس
محروس.. ايوا يابيه
صقر ببرود.. خد الواد دا عل المخزن
ودخل ورا نور
باك
بس كدا ياماما وفاء
وفاء.. معلش هو طبعو كدا
نور ببكاء.. انا ياماما همشي هروح عند خالو في اسكندريه
وفاء بدmـ.ـو.ع.. وتسببني يروحي
نور حـ.ـضـ.ـنتها.. بحبك ياماما وفاء
صقر دخل.. في اي
وفاء بتمسح دmـ.ـو.عها.. نور هتمشي هتروح عند خالها
صقر بعصبيه.. تبقي توريني طب تروح ازاي.
نور بقوه مزيفه.. انت تتدخل ليه في حياتي انت اخرك ابن خالتي مش اكتر
صقر قرب منها وضر*بها بالقلم.. اخرسي هتعلي صوتك عليا انتي ياعيله لسه مكملتش17
وفاء بعضب.. اي بتعملو دا ياصقر
صقر بغضب.. انتي عجبك تربيتها دي
نور بتبكي بس
صقر بصوت عليا هز اركان البيت.. اطلعي عل اوضتك يلا
نور بتمشي بزعل وتطلع اوضتها
صقر.. البت دي عايزه تر*بيه
وفاء.. انا ونت عارفين الي مخليك كدا
صقر بتـ.ـو.تر.. طب نا هروح انام عشان الوقت اتاخر
بليل والكل نايم في حد دخل اوضه نور
نور صحيت لقيت حد بيبو*سها
نور بصدmه.. انت يا...
↚
نور قامت مفزوع لما لقيت صقر بيبو*سها قالت بخـ.ـو.ف.. ابيه ابيه مش هينفع كدا
صقر كان سكر*ان .. خلاص خلاص مش تخافي انا بس عايز انام في حـ.ـضـ.ـنك واخدها في حـ.ـضـ.ـنه بحنيه ونام
نور كانت بتحاول تقوم بس فشلت في كدا فستسلمت للنوم
وفاء قامت عملت فطار وطلعت اوضه نور.. يلا قومي ياحبيتي كفايكي نوم وشغلت النور قالت بفزع.. يانصبتي الي جابك ياصقر هنا
صقر بنوم.. في اي ياامي اي دا انا اي الي جمبني هنا
وفاء.. اسال نفسك
نو قامت من النوم.. في اي ياماما اي دا ابيه
صقر بعصبيه.. انا الي جمبني عندك هنا
نور بعصبيه.. انا ياماما مش هقعد هنا دقيقه تاني الاستاذ كان بيحاول يتحر*ش بيا
وفاء وصقر.. اي
نور.. والله زي مببكلمكم كدا كان سكر*ان طينه ونا هروح عند خالو النهارده
صفر ببرود.. بس طب بطلي لعب عيال اكيد انا مش هعمل كدا فيكي وقام مشي
نور بدmـ.ـو.ع.. وكمان جاي عليا انا تعبت انا لازم امشي من هنا
وفاء بحنيه.. وتقدري تسبيني يروحي
نور.. طب اعمل اي ياماما
وفاء بخبث.. اهدي بس عليا
نور.. طب انا هخش اخد شور ونزله ماشي
نور لبست شورت ابيض وتشيرت بمبي وسابت شعرها
ونزلت
ف الفطار
وفاء: نور البسي عشان ف ضيوف جايه تشوفك
صقر بستغراب.. يشوفوها ليه ومين الضيوف اصلا
وفاء.. والله وبقيتي عروسه يانور
نور قعده مكسوفه
صقر بغضب.. الكلام دا مش هيحصل
وفاء بخبث.. ولي دا نور كبرت وبقت عروسه زي القمر
صقر.. نا خلصت كلامي
وفاء.. بس انا اللي اقرر ياصقر
صقر بغضب.. نور مش هتبقي لحد نتو فهمين
نور بخبث.. وليه ياابيه مش عيزني اتجوز مكونش لسه صغيره وام ضفاير لا ياابيه انا كبرت ولازم افرح بنفسي
صقر مسكها من درعها بصعب: انتي عايزه تتجوزي مش كده
نور.. ايوهه
صقر.. جهزي نفسك الليله انهارده كتب كتابي عليكي مش هتكلم تاني سلام
وخرج من البيت باكمله
وفاء.. ولله وعرفتي توقعي صقر
نور.. هو اصلا بيحبني بس بيكابر
وفاء.. طيب يابـ.ـنتي انا هدخل انام
نور.. ماشي
عند صقر
صقر.. انا اي اللي قولته دا بس
قعد يشتم ف نفسه عشان قال كداا
عند نور
نور كانت بتجهز نفسها لكتب كتابها
جه الليل
صقر جاب الماذون
اما عند نور كانت لبسه فستان ابيض مثل الاميرات وطوق ورد وشعرها المفروض
صقر شافها اتصـ.ـد.م من جمالها ونو مكنش يعرف انو نور صغيرته هيتجوزها
ادm .. ولله وطلعت واقع ياصقر باشا
صقر.. اتلم ياض
ادm.. مش للدرجادي اوعدنا يارب احنا كمان
صقر.. طول منتا نح*س مش هتتجوز
ادm بضحك. ونا مالي يالمبي
الماذون.. موافق يابني تكون نور مراتك
صقر.. موافق
الماذون.. ونتي يابـ.ـنتي
نور كانت لسه هترد
_صقر مش هيبقي لغيري
نور وصقر اتصـ.ـد.مو
↚
هتتجوز من غير متقولي كنت جيت
صقر بفرحه لما شاف اخته الكبيرة نزلت من امريكا..نهاله واخدها في حصنه
نهاله بابتسامه.. ازيك يانور
نور بابتسامه.. ازيك يانهاله عامله ايه
نهاله بمرح.. طب مش كانتو قولتولي انكم هتكتب كتابكم انا جيت بالصدفه والله
نور.. والله مش عارفه صقر مش قالك ليه
صقر بجديه.. اكتب ياشيخنا.
وكتبو الكتاب
صقر بجديه.. يلا نتطلع شقتنا يانور
نور بتـ.ـو.تر.. ليه متخلينا هنا الصراحه انا متعوده عل وجود ماما وفاء وبحب هي الي تصحيني
نهاله بضحك.. لا يختي صقر هيصحيكي عل مزاجو ازاي وغمزت لصقر
نور اتـ.ـو.تر اكتر.. طيب ياصقر يلا واكبو شقتهم فوق
صقر.. خشي غيري يلا
نور.. ماشي ودخلت الحمام
كانت وفاء حطلها اللبس الي هتلبسو في الحمام
نور بصدmه.. اي اللبس دا الله يخربيت كدا انا مش هقدر اللبس كدا
ولفت الفوطه عل جـ.ـسمها وخرجت تبص في الدلاب مفيش غير اللبس دا قمصان مكشو*فه خالص
نور بكسوف.. لا بقيي واخدت واحد قلت اجربه
كان عبرعن اسود ومن فوق شفونه وفوق الركبه وببيان جمال جـ.ـسمها المجذب بلبيض
في مكان تاني
مراد... هههه بقي كدا صقر يتجوز البت القمر دي
مجهول.. البت قمر اوي ياباشا
مراد.. هي مش عايزة صقر الي بيبقي دايما جدي هي عايزة مراد واكمل بصوت انوثه مراد هيدلعها بقي انا ابن عمه كان نفسي ابقي انا ابن خالتها طب تعرف يالا ياادهم
ادهم.. اي يابيه
مراد.. بحبها عارفه لما كنت ابقي هناك قبل ماعمي يمـ.ـو.ت كانت بحب اروح يوم ماهي تروح عارف في يوم طب عارف انا قولتلها اي في يوم
ادهم.. احكي باباشا
مرا بدء يحكي.
فلاش باك
نور كانت عند بيت خالتها ونا كنت جاي اقعد مع صقر
نور كانت قاعده في الجنينه مراد جالها
مراد.. ازيك ياجميل
نور بابتسامه.. اهلاا
مراد.. ونتي بقي اسمك اي.
نور بابتسامه جذابه.. اسمي نور
مراد بصوت عالي.. اسم عل مسم ياخلق
نور.. شكرا
مراد.. عايز اقولك عل حاجه يانور.
نور.. اتفضل
مراد.. انا بحبك من يوم ماشوفتك هنا عند خالتك
نور..و انا
جاها صقر
صقر.. في اي يامراد
مراد وهو بيبص عل نور.. مفيش يايسطا
صقر ضر*ب مراد.. عشان دي متخصكش انت فاهم
مراد.. اهدا اهدا انا ماشي غو"ر ومشي مراد
باك
مراد بشرود.. كان نفسي اعرف انا اي بنسبالها حبيتها اعمل اي ياض ياادهم وعارف انا وصقر كان صحاب اوي ياا دي صحاب دي قليله بينا الي بنحبو في بعض مكناش ابداء بنسيب بعض يلا بقي نقوم نخطط عل هنعمل في ها صقر باشا
ادهم بخبث.. الي تومر بيه ياباشا
عند صقر ونور.
نور خرجت من الحمام وبتبص يمين وشمال
صقر من ورها.. بوو
نور بخضه.. خضتني الله
صقر وهو بيقرب.. سلامتك من الخضه
نور.. انت بتقرب ليه
صقر.. متجوز قمر ياناس
صقر قرب منها وقبل'ها بحب وهي استسلمت لي وراحو
لعلمهم الخاص بهم
اشرقت الشمس
صقر صحي من النوم بص عل نور.. ملاك جمبي ياناس وقبل*ها
نور صحيت بخضه.. في اي ياصقر عيب كدا خضتني والله
صقر.. انا جوزك يابت خلاص مفيش خضه ولا كسوف
نور خبت نفسها في حـ.ـضـ.ـنه بكسوف وضر*بته بخفه عل صدرة العاري.. بس بتكسف ياصقر
صقر رفع راسها.. طب احنا في بينا كسوف ياقلب صقر
نور.. طب اي هننزل لماما
صقر بسرحان.. ننزل فين النهارده صبحايتنا وقرب منهاوو.
عاشو حياتهم بسعاده ومفيش اي احداث غير انهم بيحبو في بعض
في يوم
نور بتكوي لصقر قميصو وبتحكي معا.. طب ياصقر الفرح دا فين
صقر وهو بيسرح شعرو وعاري الصدر.. دا في اكبر القاعات الي هنا يانوري
نور.. اها طيب اهو القميص ونا هخش اللبس
صقر بخبث.. اساعدك
نور.. لاا انا هخلاص وهاجي
ودخلت تلبس
لبست فستان احمر صاك خالص وعليه طرحه بيضه ولبست سندر ابيض (ملحلوظه نور اتحجبت)
نور.. بلا ياصقر انا خلصت
صقر بغيرة.. ونا هنزل ببكي بالحلوة دي
نور ضحكت.. يلا بقيي
صقر.. نزلي الطرحه شويه
نور وصقر نزلو وراحو قاعه الفرح
نور وصقر نزلو والكل انبهار بجمال صقر ونور
نور قعده عل التربيزه هي وماما وفاء واخته نهاله
صقر قبل ميمشي لصحابه قال بغيرة.. خلي بالكم منها دي ياما وشاور عل نور
وفاء بضحكه.. في عنينا يااخويا
ونور ضحكت بكسوف
صقر كان بيرقص مع صحابه وفجاه مش شافته تاني
نور.. ماما هروح التولت وهاجي ماشي
وفاءء.. خلي بالك من نفسك
نور حاضر ومشيت برا في جنينه القاعه بصت شافت صقر واقف مع بـ.ـنت وبيقول
روزو انتي الي في القلب لكن نور دي اخرها اقضي معاها كام يوم بس مش اكتر وضحكو
نور واقف ودmـ.ـو.عها عل خدها
↚
نور بصدmه.. انت ياصقر
صقر ببرود.. اه الي سمعتيه هو الصح
روز اتكلمت بتريقه.. بصي ياحبيتي من الاخر كنه بنلعب لعبه اتفاق فاهمه مش اكتر وهو اتجوزك عشان بس يقضي كام يوم كدا مش اكتر ونتي بغبائك صدقتي وضحكت بمياعه
نور بدmـ.ـو.ع وصدmه.. لا لا اكيد صقر مش كدا وضر*بت عل صدرة قولها انك بتكدبي واكملت بصراخ ودmـ.ـو.ع ساكت ليه ياصقر رد عليها قولها اي حاجه
صقر ببرود.. ايوا احنا كنه بنلعب مش اكتر
جات وفاء عل اصوتهم.. في اي يانور
نور بدmـ.ـو.ع.. صقر بيلعب بيه ياماما
مراد جاها قال بخبث.. في اي يامرات عمي
صقر بغضب.. ملكش دعوه يامراد
مراد.. مالك يانور عيني
نور حطا ايدها عل وشها زي الاطفال وبتبكي
صقر ضر*ب مراد.. انت مالك اصلاا عشان تقولها كدا وضر*به لحد موقعو في الارض وشـ.ـد نور وسحبها ورا
وفاء مسكت ايد صقر.. سيب البت ياصقر خلاص هي مش هتعيش معاك ليل وحده
صقر.. بعد ازنك ياامي انا هاخد نور وهصلحها بطريقتي واخدها وراكب العربيه
نور كانت ماشيه جسد بس مش حسه بالحوليها
صقر اخدها في شقه.. يلا انزلي يانور
نور ساكته وصدmه من الي بيحصل معاها دا
صقر نزل وفتح الباب بتع نور وشـ.ـدها ونزلو وطلعو الشقه
فتح باب الشقه
نور.. انت عايز مني اي ياصقر بعد الي عملته فيه
صقر قرب منها.. اي مالك زعلاانه هه فكرني هحب طفله زيك ولا اي لا انسي
نور بصدmه.. طلقني معتش عيزه اعيش معاك
صقر ضحك اوي... لا بجد هههه بس تافهه اطفال مش هطلقك وهتفضلي مزلوله ليا
نور.. لا مش هبقي مزلوله ليك وكانت هتخرج من الباب وبتبفتح في الباب مش بيفتح
نور.. افتح الباب دا ياصقر
صقر بضحك... ههه فاكرني عبـ.ـيـ.ـط زيك ولا اي
نور قاعده تعـ.ـيا.ط.. انا تعبت بجد حياتي كلها ليه كدا ابويا وامي مـ.ـا.تو وبعديها حب حياتي القي بيلعب عليا اعمل اي تعبت وفضلت تعيط
صقر بحنان.. اهدي مالك خالص متزعليش
نور بصراخ ولزت ايده.. ابعد عني كلكم كدا
صقر شالها وهي بترفص في حطها عل السرير قال
نامي وبكرا الساعه سابعه القيكي صحيه عشان تعمليلي الفطار ودخل الحمام وخرج لبس شورت وعاري الصدر
نور كانت صاحيه اول ماخرج عملت نفسها نايمه
نام جمبها وحـ.ـضـ.ـنها من ضهرها ودفن وشه في عنقها.. عارفك انك صاحيه ولسه منمتيش
نور نايمه ودmـ.ـو.عها نزله منها بتكلم نفسها
هتعملي اي عل رايو انتي طفله هت عـ.ـر.في تجيبي محامي يطـ.ـلقك هت عـ.ـر.في تعيشي اهو عيشي خدامه ليا
واستتلمت للنوم
اشرقت الشمس صاحيه بدري قامت عملتلو الفطار وطلعت تصحيه
نور وشها ساحب وتحت عنيها اسود.. صقر اصحه عشان تفطر
في ثانيه نوركانت تحت صقر
صقر.. اي الحلوة دي
نور بتعب.. اوع ياصقر انا تعبانه النهارده مش عايزك
صقر بغضب. ازاي مش عايزاني يعني
نور بصوت عالي.. مش عايزك اي مبتفهمش
صقر بغضب... طب اي رايك هاخد الي عايزو حته لو غـ.ـصـ.ـب عنك
نور بتعب.. لا ونبي ياصقر
صقر قرب منها وقبل*ها بع'نف ووو
عند فارس
فارس قام يشرب لقا شمس قاعده في المطبخ وبتتكلم في التلفون
فارس.. بتكلمي مين ياشمس
شمس.. بكلم خطيبي
فارس بغضب.. وحيات امك
عند نور وصقر
صقر قام.. يلا قومي خدي شاور
نور قاعده تعبانه ووشها ساحب وتحت عنيها سودا كانت تعبانه خالص
نور بتعب.. مش قادرة ياصقر
صقر تلفونه رنه
الو
اي يروحي عامل ايه
بخير ياحب
روزه.. اي جيلي النهارده ولا اي
صقر.. اه طبعا هاجي
روزه بمياعه.. هستناك
وقفلو
صقر بجديه.. بطلي استهبال وقومي يلا
نور.. حاضر وقامت بتعب.
بليل
صقر.. صحابي جاين دلوقتي اعملي اكل يشرف
نور بتعب.. حاضر
وجوا اصحابه ومنهم روزه
صقر دخل الاوضه لنور
عايزك تر*قصي لصحابي
نور..
↚
ارقصي لصحابي
تور بصدmه.. انت بتقول اي
في ثانيه صقر مسكها من دراعها ولف ضهرها واتكلم بصوت مخيف.. انتي صدقتي ولا اي انا مشيتهم وعايزك تر*قصيلي انتي فاهمه
نور بخـ.ـو.ف.. انت حيو*ان ياصقر
صقر قرب من وشها.. انتي ليا يانور مش هتبقي لغيري
نور بتـ.ـو.تر وخـ.ـو.ف.. ماشي اهدا وابعد شويه علشان تعبانه
صقر بعد وراح فتح الدلاب وطلع قميص نو*م.. يلا اللبسي دا
نور.. ارجوك ياصقر انا تعبانه النهارده
صقر قرب منها وسحبها من وسطها.. وحيات امك.
نور.. حاضر ياصقر ابعد واخرج برا
صقر.. طيب وخرج
نور.. انا تعبت من صقر انا هكلم ماما
صقر من برا.. اي مخلصتيش
نور.. حاضر هلبس اهو.
نور لبست كان قميص لونو اسود وجميل اوي ومبين بيضها
صقر دخل وهي بتسرح شعرها حـ.ـضـ.ـنها من ضهرها.. اي الحلاوه دي
نور بعدت عنه وزعلانه.. صقر انت بجد مش بتحبني
صقر اتـ.ـو.تر كدا اوي وقال.. بقولك لعبه هقضي كام يوم وارميكي
نور بصتله بعتاب.. حته لو انا بـ.ـنت خالتك
صقر بغضب.. نامي يختي
نور اخدت بطنيه ومخده ونامت عل الارض
صقر.. لو بس يانور فاكرتي تهربي مش هت عـ.ـر.في هعملك اي
نور.. انا هنام
صقر.. توتو انتي هتنامي هنا وشاور لحـ.ـضـ.ـنه
نور بكسوف.. لا مش كدا
صقر.. يلا
نور.. حاضر
صقر.. انتي هتبقي ملكي انهارده.
نور بخـ.ـو.ف.. انت مش هتلم'سني
صقر قرب منها ووو
عند فارس
فارس.. بتكلمي مين ياشمس
شمس بهدوء.. بكلم خطيبي يابيه في حاجه
فارس بعصبيه.. وحيات امك.
شمس.. في اي يابيه هو انا مقصرة في حاجه
فارس بغيرة وغضب.. غوري من هنا
شمس مشيت بزعل انها بدات تعجاب بشخصيه فارس
فارس بغيرة.. مش هسيبك ياشمس
↚
الدكتور : البقاء لله بذلنا جهدنا بس مكتوبلها كدا
عمار دmـ.ـو.عه نزلت ودخل اوضة العمليات : عليا يلا ي حبيبتي قومي معايا الدكتور دا مش بيفهم حاجة اصلا يلا قومي
أنا بحبك والله وروحت صالحت ابوكي واخوكي وهما برا يلا قومي اقعدي معانا يلاا ي علياااااااا
الممرضين اخدوه طلعوه برا
سما حـ.ـضـ.ـنت اخوها وعيطت : اهدي ي عمار الله يرحمها ي حبيبي
عادل بدmـ.ـو.ع : بـ.ـنتي راحت بـ.ـنتي راحت
ماجد واقف ماسك دmـ.ـو.عه بالعافـ.ـية
عادل تمم الإجراءات وتم الد*فن
***
فات شهر علي وفا*ة عليا
عمار واقف قدام قبر*ها ودmـ.ـو.عه نازلة : حشـ.ـتـ.ـيني و اوي ي عليا
مش مصدق انك خلاص مشيتي وسبتيني
أنا بحبك اوي كان نفسي تفضلي معايا علطول
متغليش علي ال خلقك ي حبيبتي هجيلك كل يوم جمعه اقرأ قرأن
وحط ورد قدام الق*بر ومشي
***
السنين بتفوت وعمار لسي متجوزش
سما : عمار عاوزاك في موضوع
عمار بابتسامة : تعالي ي حبيبتي
سما بكسوف : جايلي عريس
عمار بضحك : الصغنن كبر ومين سعيد الحظ دا بقي
سما : احمد
عمار بحب : مبروك ي حبيبتي مش هلاقي ليكي احسن من احمد
سما حـ.ـضـ.ـنته بحب : الله يبـ.ـارك فيك ي حبيبي
احمد اتقدm ليها واتجوزوا👰🤵
عمار وهو ماسك صورة عليا : سما اتجوزت النهاردة ي لولو
بحبك وان شاءالله اجيلك قريب ي نن العين
↚
والباب كان مفتوح لازو صقر اتفتح الباب دخل لقا وفاء مغمي عليها
صقر راح لامو بسرعه.. امي
نور بدmـ.ـو.ع.. يلا ياصقر نروح المستشفى
صقر شال امو واخدوها عل المستشفي.. دكتور امي هضيع
الدكتور.. اهدا يا صقر بيه واخدو وفاء
صقر قاعد والدmـ.ـو.ع في عنيه.. يارب خليهلي يارب
نور قربت وطبطبت عليه.. اهدا ياصقر ماما هتبقي كويسه
صقر بعد ايدها.. اوعي ايدك انتي وشك فقر علينا
نور بصدmه.. انا ياصقر انا كدا
صقر ببرود.. اه
نور.. ماشي طل وقطعهم الدكتور خرج
الدكتور.. هي نسيت تاخد الدوء بتع قلبها بس هي كويسه دلوقتي تقدرو تدخللها
نور.. روح انت ياصقر شوف امك انا هستناك هنا
صقر مسمعش اي كلام منها وشـ.ـدها من ايدها ودخلو الاوضه الي فيها وفاء
وفاء بتعب.. نور حبيتي بردو تغيبو عني كدا ياصقر
صقر.. غضب عني ياامي بس انا من بعد كدا مش هسيبك وهخلي نور معاكي
وفاء.. اي ي نور مفيش نونو في السكه
نور.. لسه ربنا مارتش ياماما وفاء
صقر بابتسامه سخريه.. قريب ياامي اوي
وفاء.. ربنا يعوض عليكم يابني
نور كانت مديقه من طريقه كلام صقر بس مش مبينا عشان وفاء
وفاء.. اي مقربتش امشي
صقر بضحك.. انتي وراكي حاجه ياامي
وفاء.. لا يابني والله مابحب قاعدت المستشفيات
تلفون نور رن
صقر بحده.. مين بيرن
نور بهدوء.. دا رقم غريب
صقر بغيرة.. هاتي ارد
الوو
الو ياصقر انا مرات عمك ممدوح
صقر.. اه اه ازيك يامرات عمي
سعاد مرات العم.. الحمدالله يابني كنت بقولك استنان عند المحاطه احنا نزلين من البلد
صقر بخبث عشان يخلي نور تغير.. يامرحبه يامرات العم هتنور البلد وجات معاكم ورد
سعاد .. اه اه جات تمام ابقي استنان
صقر.. حاضر ياامرات عمي وقفلو
نور بغيرة.. مين ورد دي ياصقر
صقر بابتسامه.. بـ.ـنت عمي
نور بصوت عالي وغيرة.. وحيات امك وبتسال عليها ليه
صقر بصوت منخفض بس يخـ.ـو.ف.. صوتك يانور واعملي حسابك ليكي عقـ.ـا.ب بسبب الي عملتي دا
نور بتـ.ـو.تر.. انت بتسال عليها لي رد
صقر مدهاش اهميه.. ماشي ياامي انا همشي هجبهم عل هنا وبعد كدا هروحكم كلكم
نور دبدبت عل الارض ودخلت اوضه تاني في المستشفى تظبط نفسها
صقر راح ورها ونور هتقفل الباب لقيت حد حط رجلو في الباب
نور لقيت صقر.. اي ياصقر في حاجه روح هات بيت عمك من المطار يلاا وبتلز فيه بس مش بيتحرك بسبب جـ.ـسمه العريض
صقر بحده.. انتي يابت اخر مرة اسمعلك صوت انتي فاهمه
نور بسخريه.. بقيت بت ياصقر ماشي مش هتسمعلي صوت
صقر قرب منها.. ودخلي شعرك ده وبيدخل شعرها
نور بضيقه.. اوع ياصقر انا هظبط نفسي وهخرج لماما
صقر قرب منها
نور.. خلاص ياصقر روح بقي
صقر بصلها بصه مش مفهومه ومشي
نور ظبطت لبسها وحطت حته روج كانت جيبه في شنطتها وخرجت لوفاء
نور بابتسامه.. مين الي قربت تخرج من المستشفي
وفاء بضحك.. انا يانن عين امك
نور ابتسامه وفجاه دmـ.ـو.عها نزلت.. اتغير ياامي اتغير اوي كمان
وفاء اصمل يابتي عليكي مالك بس
نور بدmـ.ـو.ع.. تعبت ياامي هو ليه كدا
وفاء حـ.ـضـ.ـنتها وعيطو
وفاء.. انتي لازم تبقي اقوه من كدا يانور
نور بدmـ.ـو.ع.. مش هقدر حبي بيضعف قدامه
وفاء.. بصي انتي هتعملي****والباقي عليكي انتي بقي
نور مسحت دmـ.ـو.عها.. انا هاعمل كدا
تفتكرو نور هتعمل اي
↚
جاها صقر هو وبـ.ـنت عمه وعمو ومرات عمو وكريم ابن عمو
صقر.. يلا عشان هنمشي ياامي
كريم بص عل نور بنبهار بجمالها.. ازيك انتي بـ.ـنت خالت صقر
نور هتتكلم قطعها صقر.. اه ومراتي ياكريم
كريم.. اووو يابختك وضحك
صقر ادلو راسيه... انت اتخبلت يالا
نور بهدوء.. خلاص ياصقر حصل خير
صقر.. ونتي ياورد اشتغلتي اي في امريكا
ورد وبتقرب من صقر بمياعه... مشتغلتش قولت هنزل مصر اشتغل عندك
صقر بابتسامه.. تنوري
ورد بقرف... ونتي بقي مش بـ.ـنت خالت صقر
نور ببرود.. ومـ.ـر.اته ياقلبي
ورد بصدmه.. بجد ومسكه لياقه قميص صقر بجد ياصقر
صقر.. اه ونزلي ايدك يابـ.ـنت عمي
ورد نزلت ايدها بكسفه وقطعهم تلفون ورد.. هرد عل تلفوني وهرجعلكم
ورد بوشوش.. اي يابابا عملت الي قلت عليا وطلعت مـ.ـر.اته واكملت بغـ.ـيظ وببحبها
العم بشر... متخافيش هنزل الصور يابت
ورد بستغراب.. هي صور اي يابابا
العم... هتنزل وشوفيهم
صقر خارج.. يلاا يابـ.ـنت عمي ووكانو مسندين وفاء
ورد بتـ.ـو.تر... يلا يلاا
تسريع الاحداث روحو الفيلاا ووصلة وفاء اوضتها والبقاين دخلو اوضتهم
صغيرة القاسي: بقلمي صفاء احمد
نور... طب انا هطلع اوضتي ياماما عايزه حاجه
وفاء.. لا ياقلبي تعبتك يابـ.ـنتي معايا
نور .. دانتي تعبك راح ياامي
صقر باس ايد امو.. عايزه حاجه
وفاء.. لا ياحبيبي
وونور دخلو اوضته وصقر دخل المكتب
نور دخلت تاخد شور ونسيت هدومها.. يووو نسيت الهدوم ماهو اكيد صقر لسه مجاش هطلع اجيب اللبس بتاعي
نور لفت فوطه عل جـ.ـسمها وخرجت وراحت عند الدولاب.. ده احلي ولا دا هلبس الدريس دا
صقر حـ.ـضـ.ـنها من ضهرها.. لا دا هيبقي ضيق عليكي
نور بكسوف.. صقر
صقر.. عيون صقر
نور... اوع ياصقر انا زعلانهه
صقر... زعلانه ليه اصلحك انا وقرب منها ووو
عند العم
العم.. اي عملت الي قولتلك عليا
مجهول.. تمام ياباشا كل الصور نزلت
العم ضحك بشر وقفل مع المجهول
ههه شوف صور مراتك ياصقر بيه هههههه
صقر صحيه من النوم تلفونه رن.. الووو ياعمر
عمر.. مين 🐕الي منزل صور نور كدا
صقر قام.. صور اي ياض
عمر.. روح شوف صورها بقيت في المواقع كلها
صقر قفل وراح شاف صور نور وهي ومن غير ملابسها ومعاها شاب وصور اخر قله لاد*ب
صقر بصوت هز اركان البيت... نور
نور قامت جمبه مفزوعه.. اي اي ياصقر في اي.
صقر بصوت مخيف.. مين دا يابـ.ـنت ال....
نور بدmـ.ـو.ع... والله منا اكيد مفربكه لكن انا هعمل ليه كدا منت معايا بالدنيا كلها
تحت ورد
ورد بفرحه.. انت احلي اب يابابا انا فرحانه اوي.
العم بشر.. دي حاجه قليليه بين الي هعملو في صقر.
ورد.. اوع يابابا تكون عايز تقت*لو
العم.. لا لسه شويه عل القت*ل وضحك
وفاء قامت خبطت عل اوضه صقر
صقر ووشه بين عليا الغضب..عن ازنك ياامي ونزل
ورد رحت عليا.. في اي ياصقر مالك
صقر بقلبه وش.. مفيش ومشي
تفتكرو صقر هيعمل اي
↚
صقر خرجه من البيت وورد طلعت لنور
ورد خبطت فتحت وفاء
ورد بحـ.ـز.ن مصتنع.. معلش يانور دلوقتي صورك في كل المواقع واكملت بضحك وكمان بقيتي مشهورة اوي بصي تشوفي نفسك وورهتهه الصور
نور بصراخ.. ابعدي عني انا بكر*هكم كلكم
ورد.. طب انا همشي يامرات عمي
وفاء بغـ.ـيظ.. اي البت دي قصدها عل ورد
صقر قاعد في المكتب بتع الفيلاا
صقر... مش معقول نور تعمل كدا
العقل.. هي بتكرهك اكيد هتخو*نك
القلب.. لا لا نور بريئه مش هتعمل كدا
صقر بعصبيه.. بس بس
جالو اياد وعمر اصحابه
اياد.. اهد ياعم اكيد مش الي في الصور مراتك في اي
صقر.. مش عارف همـ.ـو.ت من التفكير
عمر.. بص احنا هنعمل اي تخلينا نتاكد انها مش مراتك وان عمك ورا كل دا
صقر.. اي هي.
عمر.. بص***
اياد.. الله عليك ياولا ياعمر
عند نور
نور عمله جروب هي واصحابها البنات سلمي وميرا
رنو عليها اول ماشافو الصور
نور ردت وهي بتعيط
ميرا.. بس متعيطيش طيب
نور بعـ.ـيا.ط.. مش قادرة اعمل اي قولولي
سلمي.. طب اهدي كدا احنا جاينلك دلوقتي
وقفلو وراح الفيلاا وهما مشين عربيه جات كانت هتخبطهم
سلمي.. مـ.ـا.تفتح ياااعمي
اياد.. في اي يابت وفجاه سرح فجمالها.
سلمي.. انت يااخ يالي بتبخبط في الناس
ميرا.. خلاص يلا يابـ.ـنتي
سلمي.. عايزه اتخناق معا
ميرا.. يختي خلاص وميرا مسكتها من درعها وبتمشي بيها
سلمي بصوت عالي... فتح بعد كدا عشان الناس الي مشيه ياواد ياقمر
ميرا وسلمي وصلوو الفيلاا
ميرا تلفونها رن.. روحي اطلعي انتي لنور وانا هشوف بابا في التلفون
سلمي.. ماشي ياقلبي وطلعت لنور
ميرا.. اي يابابا
الاب بغضب... فين يابت 🐕الي الفلوس عايز اعمل مزاج بيها
ميرا.. يابابا النهارده الراجـ.ـل مش فتح وقالي بكرا تعالي
الاب.. غوري مانتي زي امك فقر وقفل
ميرا بعـ.ـيا.ط.. تعبت
عمر قاعد جمبها.. بتعيطي ليه ياجميل
ميرا بغضب.. انت ازاي تعقد جمبي
عمر.. هشسش خلاص خلاص بس خلي بالك المرة الجايه هتشوفيني وهتبقا مش اول مره وغمز
ميرا.. مالو المجنو*ن دا كمان وطلعت لنور وسلمي
خبطت.. انا جيت
نور اخدتهم في حـ.ـضـ.ـنها.. بحبكم اوي
ورد خبطت عل الباب
نور.. مين
ورد بمياعه.. انا ورد
سلمي بوشوشه.. مين المياعه يختي دي
وورد دخلت
ورد.. ومن امتي بنجيب الشحاتين في بيتنا
سلمي قمتلها... وحيات امك انتي قاصدك عل مين
ورد ببرود.. انتوو
سلمي.. تعالي وشـ.ـدتها من شعرها
ورد بصراخ.. اه اه الحقني ياصقر
سلمي بتحطها تحتيها.. محدش هيلحقك مني
صقر جاها هو واصحابه
نور مكنتش حط حجابها
صقر بصلها بحده
نور لبست الحجاب
اياد بضحك.. اي البت اهدي البت دي مش هتجبها لبرا قاصده عل سلمي
سلمي.. هو انت الاعمي الي بتخبط في الناس
اياد بضحك.. اه انا اي رايك فيا
سلمي بضحك.. خرا ههه
اياد.. انا يتقالي كدا انتي مش شايفه بتكلمي مين
سلمي.. لا مش شايفه وشـ.ـدته من شعرو
نور ضحكت غضب عنها
صقر بصلها بحنان
ورد.. انتي يابتاعه انتي متفكريش تمدي ايدك عل اسيدك
سلمي برتح.. نعم ياعنيا انا شحاته ونتي اسيدي ومن امتا يالي كلك عمليات تجميل
ورد.. يع اي القرف دا ومشيت
سلمي.. اي دا البت دي تبع مين
اياد شاور عل صقر
سلمي.. يوو ياعنيا ونبي مااخدت بالي
صقر بضحك.. ولا يهمك هي كدا
اياد.. احنا عارفنا مين الي عمل كدا
نور.. مين
عمر.. عم صقر عشان يخسر صقر
نور عيطت
صقر بحنان.. خلاص انا اسف انا هعرف اجبلك حقك
نور مسحت دmـ.ـو.عها.. طب وهتعملو اي
عمر.. بصو انتو هتعملو ****
ميرا.. سهل عليا دا
نور.. ونا كمان هعمل معاكم كدا
عمر لميرا.. اي نستيني في الوقت دا
ميرا اتكسفت
↚
صقر بضحك.. بس بقي يا عمر بتكسف البت
عمر.. فعلا انا هسيبك عل راحتك بس اوعي تنسي هرجعلك
ميرا ضحكت
سلمي خرجت تشم هوا في الجنينه
ريان خرج وراها.. اي مالك ياجميل
سلمي بجديه.. مفيش وبعدين انت مالك
ريان ضحك ضحكه غـ.ـيظ.. ها مالي دي عند امك في البيت انتي مت عـ.ـر.فيش بتكلمي مين
سلمي.. مش عايزة اعرف ياخي اي البرود دا
ريان قرب منها.. لا انا شايفك انك عايزة ت عـ.ـر.في
سلمي بتـ.ـو.تر.. انت بتقرب كدا ليه يابتاعه انت
ريان قرب وبس*ها بو*سه طويله
وسلمي بتزق فيا
ريان حس انها مش هتقدر عليا سبها
سلمي بغضب ضـ.ـر.بته بالقلم
ريان اتقلب في ثانيه عيونه احمرت الغضب بين في عنيه
سلمي بغضب.. انت قليل الادب عشان تعمل كدا
ريان بغضب.. متفتكريش اني هسيبك كدا لا علفكرة البو*سه دي مش هتبقي اول مرة وغمزلها ومشي
سلمي بغـ.ـيظ.. قليل ربيه
صقر ونور
صقر بعد مكلو مشي دخل لنور وقفل الباب
نور بخـ.ـو.ف... والله ماانا ياصقر صدقني
صقر قرب منها بحنان.. انا واثق فيكي بس كان لازم اعمل كدا
نور.. اصلي زعقــ,تــلي اوي
صقر مسك ايدها وباس بطن ايدها.. حقك عليا يانن عنيا
نور بابتسامت طفوله.. مسمحاك عشان قلبي ياصقر
صقر فرح من كلامها وقرب منها وبسها بحب ونور استسلمتو ودا فرح صقر وراحو لعلمهم الخاص بهم
صغيرة القاسي بقلمي صفاء احمد
ريان.. بقي انا حته بت زي دي تضر*بني بالقلم ماشي ام وريتك ياسلمي مبقاش انا
عمر دخل عليا.. في اي يسطا
ريان بلويه وش.. مفيش
عمر.. عليا انا يصحبي
ريان.. اه مفيش وبعد ازنك غور امشي
عمر بزعل مصتنع.. ماشي ياصحبي اتا مشي
صقر اخد شور وخرج لقا ورد
ورد بمياعه.. صقر
صقر اخدها في حـ.ـضـ.ـنه.. قلب صقر
ورد استغربته بس كملت.. وحـ.ـشـ.ـتني
صقر بخبث.. شوفتي الي حصل للبت مراتي
ورد.. لا بس تستاهل علفكرة
صقر ضحك.. ليه بقي
ورد قربت منه.. بحبك ياصقر
صقر تعالي نشرب عصير بقي
ورد بفرحه.. يلاا
صقر دخل وحط حاجه في العصير لورد.. خدي يقلبي
ورد فضلت تشرب وصقر بصصلها بـ.ـنتقام
كفايه كدا صح
صقر.. لا يروحي اشربي
ورد شربت
نور دخلت المطبخ ولقيت ورد قريب من صقر
اي الي انا شيفاا داا
صقر بيعض عل شفايفه
نور.. عديني عايزة اشرب
ورد.. انا حسهه بدوخه ي صقر
صقر شغل تلفونه.. بقولك ياورد يقلبي هو مين الي نزل صور نور
ورد بتتدوح.. بابا ياصقر هو الي عمل كدا في نور عشان انا عايزك وبحبك بجد وهو بيقول انو هياخد منك الصفقه
وهي صور متفركه واحد بتع نت وكدا وعرف يعمل صور نور كدا اهو ياصقر حكيتلك كلو بس انا خايفه عليك من بابا
صقر.. يلا عشان انتي عايزة تنامي
ورد.. صح صح انا عايزة انا انام اوي
صقر دخلها اوضتها وخرج
شوفتي يانور عمي هو الي عمل كدا
نور بحـ.ـز.ن.. اه والله هو الي عمل كدا فيا منه الله معلش يصقر متزعلش مني
صقر.. لا يقلبي هو يستاهل بس احنا لازم نودي التسجيل للبولايس
نور.. اه تعال نلبس ونروح
صقر ونور لبسوو وراح للوبليس
صقر ور كل حاجه لظابط
الظابط.. عايزين محمد سعيد
بعد شويه كان جاها عمو محمد سعيد دا
محمد.. انت سبب انك جايني هنا
صقر ببرود.. اه انا شوفت
محمد بغضب.. وعايز اي بقي
صقر.. عايز انتقم منك عل الي عملته
محمد بخبث وهو بيبص عل نور.. ماهي مراتك حلوة اوي اهي
صقر بغضب.. يابن****
الظابط جاها.. خلاص ياصقر بيه
صقر سابه بالعافيه
الظابط.. خودو عل الحبس
محمد.. مش هسيبك ياصقر
نور كانت خايفه ومستخبيه ورا صقر
صقر بحنان.. خلاص يقلبي الصور اتمسحت مفيش حاجه وحشه
نور بحب.. بحبك يصقر
صقر اخدها في حـ.ـضـ.ـنه ومشيو وصله الفيلاا
عند سلمي
بليل سلمي كانت بتجيب حاجات من السوبر مركت
سلمي اشترت حاجات ومشيه لقيت ايد اتحطت عل بوقها وبعد كدا محستش بحاجه تاني
↚
سلمي فاقت لقيت نفسها في اوضه ودخل واحد شافته قبل كدا
سلمي بصدmه.. انت ياريان عايز اي بقي مني
ريان بخبث وبيبص عل جـ.ـسمها... عايزك
سلمي بغضب.. انت قليل الاد*ب ومشفتش تر*بيه
ريان ضحك.. يعني انتي الي شفتي تر*بيه
سلمي.. اصلا انا مخطوبه وقريب هتجوز
ريان بغضب.. وحيات امك ومين محروس امو دا
سلمي بغرور.. وواحد قمر وخطيبي وبعدين انا احكيلك ليه اصلاا فكني يلا عشان همشي.
ريان ضحك ضحكه رجوليه.. ها تمشي من فين هو دخول الحمام زي خروجو
سلمي بخـ.ـو.ف.. يعني اي
ريان.. يعني بقيتي في سجينه ريان يسلمي
سلمي بخـ.ـو.ف.. ازاي يعني
ريان قرب منها.. يعني زي كدا
سلمي بتـ.ـو.تر وخـ.ـو.ف من قربه.. انت بتقرب ليه يابتاع انت
ريان.. خرجه بليل ليه ياسلمي
سلمي بخـ.ـو.ف.. اجيب مصاصه والله ياباشا
ريان مسك ضحكتو بالعافيه.. مصاصه اي بليل يابت انتي
سلمي.. خلاص مش هخارج تاني بس انا عايزة امشي من هنا صغيرة القاسي بقلمي صفاء احمدد
ريان فكها من الحبل
سلمي.. كدا انا همشي بقي
ريان ضحك.. تروحي فين انتي هتشرفيني هنا
سلمي.. اشرف مين ياعم انا خطيبي قالب الدنيا عليه
ريان مسك ايدها وشـ.ـدها ليا.. خطيب مين يابت انتي
سلمي بتـ.ـو.تر.. خطيبي انا في اي
ريان مسك وشها بايده وقرب وشها من وشه.. انتي اتهبلتي يابت انا الي تدخل دmاغي مش بخارجها غير وهي ملكي وانتي ملكي انا يابت
سلمي بتزق فيا.. اوع انت مجنو*ن
ريان.. انتي ملكي ومش هتبقي لحد غيري واكمل بزعيق. انتي فاهمه
سلمي بخـ.ـو.ف.. فاهمه فاهمه
ريان.. خدي اللبسيلي دا
سلمي بغضب لما شافت قميص اسود وعاري الجـ.ـسم اوي
اللبس اي انت مجنو*ن يالا
ريان مسك ايدها.. خلاص يلاا المازون جاها
سلمي.. ماذون اي انا همشي من هنا
ريان مسك ايدها واخدها تحت.. اكتب ياشخنا
الماذون.. موفقه يابـ.ـنتي
سلمي بتعيط بس
الماذون.. شكلها مش موافقه يابيه
ريان بغضب.. اكتب ياشيخنا يللا
وفعلا المازون كتب كتبهم
ريان سحبها لوضتهم فوق
يلا بقي اللبسي
سلمي بكسوف.. مش عايزه اللبس اللبس دا انا
ريان.. لا اللبسي انا زي جوزك بردو.
سلمي بغـ.ـيظ.. مش عايزة
ريان بفكرة.. ماشي
↚
ريان بفكرة. فاكرني مش هقرب منها قال هه
سلمي قاعده هوب جالها تلفون ردت
الوو مين
الوو مرات ريان بيه معايا
سلمي بخـ.ـو.ف عليا. ايوا ايوا هو كويس
لا ياهانم دا هيمـ.ـو.ت حد يلحقوو في بيت،،،، وقفل
سلمي بخـ.ـو.ف. يالهوي طب اي اروح انا هروح مقدرش
ورحت بالفعل ووصلت البيت لقيت ملين بالورد واسمها بحبك ياسلمي من اول نظرة
والاوضه متزينه بطريطه جذابه
سلمي بفرحه.. انا شم ريحتك ياريان
ريان خرج
وحفظ ريحتي كمان ياسلمي
سلمي حصنته.. انا بحبك ياريان
ريان بحب.انا اكتر والله وباس رسها
سلمي ضر*بته بخفه عل صدره العريض. خضتني عليك ياريان
ريان ضحك
ريان. يلا بقي
سلمي. يلا فين
ريان اخد لروضتتهم
تقبلي تبقي مراتي حقيقي
سلمي هزت راسها بحب
وقبلها بحب وراحو لعلمهم الخاص بهم
عند نور وصقر
نور بتعب. بمـ.ـو.ت ياصقر وراحت للحمام علطول رجعت كل الي في بطنها
صقر بخـ.ـو.ف. افتحي الباب يانور
نور فتحت اول مشفها اتصـ.ـد.م اني وشها ساحب والدmـ.ـو.ع في عنيها. تعبانه ياصقر
صقر اتصل عل الدكتورة
اهدي يروحي الدكتوره جايه
وبلفعل الدكتورة اجات
الدكتورة كشفت عل نور وخرجت لصقر
مبروك المدام حامل بس عايزه غذائيه عشان البيبي
صقر فرح اوي ودخل لنور
نور نور انتي حامل
نور بفرحه. بجد انا حامل
صقر حـ.ـضـ.ـنها
تسريع الاحداث
صقر جابلها اكل ونومها كان حسسها بـ.ـنتوو
اشرقت الشمس
صقر صاحي ملقش جمبه نور
نزل لقها قاعده مع وفاء بيعملو الفطار
ووفاء. ونبي فرحتلك انك حامل اخيرا هشيل عيلك ياصقر
نور بابتسامه.. ربنا يطول في عمرك يرب
وعملوو الفطار وحطو عل السفرا
صقر بحنيه. خلي بالك من اكلك يانور
نور. حاضر ياصقر
وفاء. ربنا يكملها عل خير ياولدي
صقر قام باس ايد امو. ةيخليكي لينا احنا لينا غيرك ياامي
وفاء اخدتو في حـ.ـضـ.ـنها وعيطت
وفاء بدmـ.ـو.ع. اخيرا هشوف اولادك ياصقر
نور عيطت عل عيط وفاء
صقر مسح دmـ.ـو.ع امه.. ربنا يبـ.ـاركلنا في عمرك واكمل بضحك وانتي بتعيطي ليه يانور عيني
نور بدmـ.ـو.ع. عشان بتعيطو
صقر ضحك هو ووفاء
نور بطفوله.. بتتحكو ليه
صقر بضحك. عليكي بنضحك عليكي
نور بطفوله. عليه انا بصي ابنك ياخالتي
وفاء بضحك. عيب ياصقر تعمل كدا وضر*بت عل ايده بخفه
نور بعصبيه اطفال. اضر*بي اوعر خليا يتالم زي منا اتالمت امبـ.ـارح
وفاء بضحك. صح هو الي خلاكي حملتي وتعبك
صقر بضحك قرب باس خد نور. يروح قلبي انتي زعلانه انك حامل
نور. لا
صقر برفعت حاجب. امال اي
نور بطفوله. عشان انت تعبتني لما حملت وبصت عل بطنها ونت كمان يانونو عشان بابا هو الي تعبني لما حملتك ولحد دلوقتي بتعب منكم
صقر ووفاء ما*توو ضحك عل نور
نور.. انتو بتضحكو عل اي انا بتكلم بجد
صقر بضحك.. خلاص هي بتتكلم بجد ياجماعه
وضحكووو
عند ميراا وعمر.
عمر. انا جاي اخطبك ياميرا
ميرا وهم قاعدين عل الكورنيش
ليه لالسه بدري
عمر. لا هخطبك عشان ابوكي وهتجوزك في اقرب وقت يروحي وباس رسها
ميرا بحب. تعرف اني حبيتك من اول مشوفتك
عمر.. ونا كمان والله
ميرا. تعال اجري وريا لو عيزاني بجد وامسكتي
وفضلوو يجرو ورا بعض
ميرا بضحك.. سبني بقي وضحكت
↚
نور. قوم اصحي بقي ياصقر
صقر في ثانيه نور كانت تحتوو وقريب من وشها اوي
نور بكسوف.. اوع ياصقر ومتنساش اني حامل
صقر نزل من عليها.. امم هو الي في بطنك دا هيتولد امتي بقي
نور: انا في الكام دلوقتي انا تقريبا دخله في الست شهور
صقر بتفكر. يبقي فاضل ٣شهور صح
نوور. اه شوفت وهايجي قلب امو زين الرجـ.ـال
صقر برفعت حاجب.. متتكلميش كدا قدامي عل اي حد
نور. ليه كدا
صقر بغيرة. كدا ودخل اخد شور
نور.. النهارده فرح عمر وميرا
صقر وهو بيلبس القميص.. اه اه انا عارف هبص عل الشركه كدا وهاجي
نور قربت منه تلبسو الكرفته
اي رايك اللبس اي
صقر بغيرة.. يريت حاجه واسع شويه
نور بخـ.ـنـ.ـقه.. لا هلبس ياصقر براحتي.
صقر بعصبيه.. طب اياكي يانور المحك انك لبسه لبس ضيق ومشي صقر
نور.. يووو دنا جايبه فستان
صقر نزل لقا الكل قاعد يفطر
وفاء. اقعد افطر يابني.
صقر وهو واقف بياكل بسرعه.. انا جعان بس لازم امشي
نور نزلت. طب كول يقلبي
صقر.. هتاخر يانوري انا همشي ياامي عايزين حاجه يانوري
نور.. لا ياحبيبي خلي بالك من نفسك
صقر مشي ونور بتاكل ووفاء قالت
هتلبسي اي في فرح عمر وميرا
نور بضيقه.. والله ياماما جايبه فستان حلو اوي وصقر حلف عليه اني ملبسش حاجه ضيقه
وفاء بضحك.. بيغير عليكي يابت
نور.. غيرت اي دي دا يوم اسو*د يوم مـ.ـا.تجوزتو
صقر من ورها.. وليه بقي يانور
نور بتشاور لوفاء. صقر دا لا لا يارب مش هو
وبصت لقيت صقر.. انت فاهم غلط ياكبير
صقر بغضب مصتنع.. بقي كدا يانور طب والله العظيم مانتي لبسه القستان دا اي رايك
نور دبدبت عل الارض وطلعت الاوضه
وفاء بتضحك عليهم.. ليه ياصقر متخليها تلبسو زي البنات
صقر بجديه.. لا مش عايز حد يشوفها غيري اصلا بس لوله انو فرح عمر وصحبتها
وفاء ضحكت.. ونت جاي ليه بقي.
صقر.. عمر قالي بلاش النهارده قالي انو عوزاني وككدا
ووفاء.. اه اه.
صقر.. انا طالع فوق وراكب الاوضه لقا نور بتعيط
قرب منها بالهفه.. مالك بتعيطي ليه في اي حاجه و.جـ.ـعاكي
نور بدmـ.ـو.ع.. لا بس كنت عايزه اللبس زي البنات
صقر قرب منها.. طب منا بغير يقلبي انتي عايزاني اتخـ.ـنـ.ـق واخش السـ.ـجـ.ـن بسبب الفستان
نور بالهفه.. لا لا خلاص مش عايزة حاجه غير انك معايا
صقر حـ.ـضـ.ـنها بحب.. متزعليش مني وتعالي انا انقيلك احلي طقم تلبسي يروحي بس متزعليش
نور.. ماشي يقلبي
صقر جبلها دريس من بتعتها ملبستهوش بس حلو
صقر بابتسامه.. اي رايك
نور.. حلو يصقر
صقر.. عاجبك
نور.. اي حاجه حلوه منك يروحي
صقر حـ.ـضـ.ـنها وفضل يلعب في شعرها
عند ريان وسلمي
ريان صحي قبل سلمي
ريان فضل يلعب في شعرها وباص عل شفيفها الحمراء
قرب وبس*ها
سلمي صحيت. اوع ريان بقي
ريان.. خلاص يختي بعدت اهو
سلمي بكسوف.. اختك اي بعد الي عملته دا كله
ريان.. مكسوفه من اي مخلاص وضحكوو الاتنين
سلمي.. بس بقيي قومم يلا
ريان مالسه وقرب منها ووو
عند ميرا نور رحتلها
نور.. اها الكوافيره وصلت
وجت واستنو سلمي وجات وعملو ميكاب البنات هسبلكو صور الفستانين تحت👇🏻
وبعد شويه كانو خلصو البنات وميرا
عند الشباب
عمر.. انا متـ.ـو.تر ياشباب
صقر بجديه وغرور.. انت مشفتيش يوم ما...
وضحكو الشباب
ريان بضحك.. يخربيتك ياصقر
عمر.. يلا علشان ننزل نجيب البنات
عمر دخل لقا ميرا مدي ضهرها لعمر
طب انا عايز اشوفك بقي
اول ماشوفها
بنبهار.. الله اكبر انا هخرج بيكي كدا يعني اقت*ل حد في الفرح والكل ضحك يلا ياحياتي واكمل بضحك واتمختري ياحلوة وضحكو البنات عل شاغبه عمر
ريان طلع يجيب سلمي.. انتي عايزاني اقت*لك حد ولا اي
سلمي بكسوف.. يلا بقي
نور قاعده لوحدها
نور بزعل.. بقي انا صقر ميجيش يخدني زي البنات
من ورها ومين قال كدا
نور بصتلو لقيتو لبس بدله سودا وحاجه قمر اوي
ومسك بوك ورد
تقبلي تخطبيني
نور بصتله.. لا والله والي في بطني دا وضحكوو
اخدها ونزلوو
والفرح تمم وكل حاجه كويسه
وبعد ٢سنتين
وزين قرب من ياسمين وبس*ها بحب
صقر دخل عليه.. انت يازين تعمل كدا في بـ.ـنت عمك ريان
زين.. اه اعمل كدا ومتخليش كريم يقرب من ياسمين تاني عشان ياسمين تخصني انا واخدها ومشي
صقر مي*ت ضحك عليه ونور تقول
الولد طالع زيك ياصقر
ريان بضحك.. بـ.ـنتي هضيع بين ابنك ياصقر
والكل ضحك وعاشو احلي حياه
تمت بحمدلله